Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Φτου ξελευθερία σε όλους (στη φυλακή)

Πόσες φορές έχω νιώσει μόνος
σε ο,τι φτιάχνω και σε ο,τι καταστρέφω
μια κραυγή απόγνωσης στο δωμάτιο
νομίζετε ότι ξόφλησα
αλλά είμαι ακόμη ζωντανός...
Πόσες φορές θα χτυπάω το κεφάλι μου
στο κελί που μου βάλατε να ζω
νομίζετε ότι με υποτάξατε
αλλά είμαι ακόμη ελεύθερος...
Πόσες φορές σε είδα ψυχή μου
να πετάς πέρα από τα όρια
και εσείς να την πυροβολείτε
για να την ρίξετε
νομίζετε ότι την σκοτώσατε
αλλά πετάει ακόμη πιο ψηλά...
Πόσες φορές πέθανα μόνος μου
και άγνωστα πρόσωπα γύρω μου
να γελούν νομίζοντας ότι νίκησαν
αλλά θα ζω στους χειρότερους
εφιάλτες τους...
Πόσες φορές ξύπνησα μέσα σε ένα εφιάλτη
όπου όλα είναι ξένα,
μα το ταξίδι δεν τελείωσε
όσο ζούμε και αγαπάμε
Θα πετάμε μακριά...
Ίσως στο όνειρο...
Ίσως πουθενά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου