Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Καίγομαι, μέχρι να γίνω στάχτη ~ Μαρίνα Τσβετάγιεβα





«Μια πυρπολημένη φωνή»

Όλα όσα κανείς δεν χρειάζεται, φέρτε τα σε μένα.
Όλα πρέπει να καούν στη φωτιά μου.
Τραβάω σαν μαγνήτης τη ζωή και το θάνατο
Για να τα προσφέρω, μικρό δώρο, στη φωτιά μου.
Στη φλόγα αρέσουν τα πράγματα που δεν έχουν βάρος.
Τα κλαδιά του περασμένου χρόνου, οι κορόνες, οι χαμένες λέξεις.
Η φλόγα ξεπετάγεται όταν τροφοδοτείται από τέτοια πράγματα.
Και θα ξαναγεννηθείτε πιο καθαροί από τη στάχτη.
Τραγουδώ μόνο μέσα στη φωτιά, όπως και ο Φοίνικας.
Στηρίξτε γερά τη ζωή μου.
Καίγομαι στα σίγουρα, καίγομαι μέχρι να γίνω στάχτη.
Έτσι, η νύχτα θα είναι διάφανη για σας.
Φωτιά από πάγο, πηγή από φωτιά.
Υψώνω ψηλά τη σιλουέτα μου.
Κρατώ ψηλά την αξιοπρέπειά μου
Με την υπόσταση της συνομιλήτριας και της κληρονόμου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου