Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Γιάννης Πετρόπουλος

Στη διάρκεια της φυλάκισης μου ανακάλυψα ότι σήμερα πρέπει να είσαι βρόμικος, ανήθικος, ελεεινός, σάπιος και προδότης, γιατί μόνον αυτούς τους ανθρώπους είδα να αγκαλιάζει, να προστατεύει και να χαϊδεύει αυτή η κοινωνία.
Όσοι άλλοι αρνήθηκαν να δεχτούν σαν τρόπο ζωής αυτές τις σάπιες αξίες, υπέστησαν και υφίστανται αυτή τη στιγμή όλα τα σύγχρονα βασανιστήρια.
Εμένα προσωπικά αυτές οι αξίες δεν μου αρέσουν, και αυτή την κοινωνία, που αναγνωρίζει αυτές τις αξίες σαν πραγματικές, τη σιχαίνομαι και τη φτύνω στη μούρη.
Εμένα έτσι κι αλλιώς με έχουν καταστρέψει σωματικά, ψυχολογικά, πνευματικά και κοινωνικά, αλλά αυτό το λίγο που έχει μείνει μέσα μου το έχω φυλάξει βαθιά και, όσο θα αναπνέω, δεν θα σταματήσω ποτέ με όση δύναμη μου έχει απομείνει να το εξωτερικεύω με οποιοδήποτε τρόπο και να αγωνίζομαι για την ελευθερία μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου