Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Renzo Novatore ~ Ο Ιππότης του Μηδενός

Εν είδει παρουσίασης
Πάνω στο ουράνιο τόξο του Ήλιου
ο Τρελός τη ζωή τιθασεύει...
Η Δόξα με διεστραμμένο μάτι
τον κοιτά από την υπέρτατη Κορυφή...

Εγώ δεν αναγγέλλω και δεν υπόσχομαι τίποτα.
Πολλοί είναι οι ψεύτες προφήτες που προανήγγειλαν στους ανθρώπους την πιθανότητα μιας νέας ζωής και ακόμη πιο πολλοί είναι είναι οι κοινοί πληβείοι του πνεύματος που δίνουν υποσχέσεις στον κόσμο, ο καθένας τους σαν ένας νέος Ιησούς, με το αίμα τους αλύτρωτο να ρέει.
Ποιος είμαι;
Δεν το ξέρω.
Δεν μπορώ να αυτοπροσδιοριστώ.
Είμαι ένα αμάγαλμα Ταπεινοφροσύνης και Περηφάνιας, Σοφίας και Άγνοιας, Ελαττώματος και Αρετής, Δειλίας και Ηρωισμού, Φωτός και Σκοτεινιάς, Λογικής και Παραλόγου.
Είμαι μια ύπαρξη μετέωρη μέσα στην άβυσσο ενός ανεξερεύνητου βάθους, με το μάτι καρφωμένο προς μια μακρινή κορύφωση που ίσως να είναι και χίμαιρα.
Γνωρίζω ότι ενυπάρχουν μέσα μου κορυφές έρημες και ανθισμένες, σαν φανταστικοί θερινοί κήποι και σκοτεινές σπηλιές που δεν είδαν ποτέ τον ήλιο.
Βρήκα φίλους που μου μοιάζουν για το λόγο ότι και εγώ μοιάζω λιγάκι σε αυτούς και αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε μαζί ένα σπίτι από κρύσταλλο στα βράχια μιας κορυφής.
Δεν περνιόμαστε και Θεοί όμως γι' αυτό.
Αλλά υπάρχουν οι Αετοί και τα Φίδια, που όπως και οι Θεοί αγαπάνε τα παρθένα ύψη.
Εμείς είμαστε μεταξύ αυτών.
Ζώα λοιπόν, αλλά κορυφαία ζώα. Ζώα που διπλώνονται σε παράξενες στάσεις ανάμεσα σε συμβολικούς θάμνους μιας πραγματικά Ελεύθερης Τέχνης καλλιεργώντας τα δηλητηριώδη λουλούδια της καθαρής Ομορφιάς, ακόμα και αν οι πίθηκοι, κάτοικοι ιταμών βάλτων της κοινωνίας, εκτοξεύσουν προς τη φωλιά μας, εμάς των βίαιων μοναχικών, το ανίσχυρο ανάθεμά τους και τις γελοίες υπόκωφες κατάρες τους.
Δεν έχω τίποτα άλλο να πω, ωστόσο εγώ δεν έχω αυτοπροσδιοριστεί.
Ξέρω ότι μια δήλωση αυτού του είδους θα' χε το δικαίωμα να την κάνει ακόμη και ο πιο ταπεινός απ' όλους τους νεκρούς.
Αλλά πέρα από αυτό ξέρω καλά ότι ακόμη και το πιο λαμπρό πνεύμα, εκτός του ότι θα είχε το δικαίωμα , θα έπρεπε να αισθανόταν το απόλυτο χρέος να προβεί σε μια τέτοια δήλωση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου