Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Friedrich Nietzsche ~ Έτσι μίλησε ο Ζαρατούστρα

Μου αρέσουν εκείνοι που δεν ξέρουν να ζουν παρά μόνο για να χαθούν...
Γιατί είναι αυτοί που περνάνε αντίπερα...
Μου αρέσουν οι μεγάλοι καταφρονητές...
Γιατί είναι τα βέλη της επιθυμίας για την απέναντι όχθη...
Μου αρέσει αυτός που σπαταλάει την ψυχή του...
Που δεν θέλει να του λένε ευχαριστώ...
Που πάντα χαρίζει και δεν θέλει να συντηρηθεί...
Μου αρέσει εκείνος που ντρέπεται όταν τον ευνοούν τα ζάρια...
Και που όλο ρωτάει "είμαι ένας χαρτοπαίχτης λοιπόν...;"
Γιατί θέλει να καταστραφεί.
Μου αρέσει εκείνος που η ψυχή του είναι βαθιά ακόμα...
Και μέσα στην πληγή του και που μπορεί να καταστραφεί...
Από ένα παραμικρό βίωμα...
Έτσι διασχίζει πρόθυμα το ποτάμι...
Δείτε τους αγαθούς και τους δίκαιους ποιον μισούν περισσότερο...
Αυτόν που συντρίβει τις πλάκες των αξιών τους...
Τον καταστροφέα...
Τον εγκληματία...
Αυτός όμως είναι εκείνος που δημιουργεί...
Σας το λέω...
Πρέπει να έχει κανείς μέσα του το χάος, για να γεννήσει ένα αστέρι που χορεύει...
Η σοφία των δασκάλων και των σοφών της αρετής λέει να αγρυπνάτε...
Για να κοιμάστε καλά...
Αυτή είναι η σοφία του δίχως όνειρα ύπνου...
Μακάριοι οι νυσταγμένοι γιατί γρήγορα θα τους πάρει ο ύπνος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου